Be with someone who knows what they have when they have you

HEEEY!

Hemma idag bara. sköööönt!! Latar mig och försöker plugga. Imorgon är jag också ledig. Har lite små grejer ja ska fixa annrs träffa lite kompisar. Jag är bara glad att jag är ledig imorgon eftersom det är måndag när de som mest på jobbet.

Igår jobbade jag 7-21. De va helt okej pass inte för mkt eller för lite och göra. Dock slutet av kvällen vart de så klatrt lite kaotisk men de fixa sig till slut. Har fått två patienter som är ett gift par. Sjukt gulliga de gör allt ihop. De går inte en kväll innan de säger god natt innan de ska sova i varsitt rum. Jag har inte varit kär på flera år så jag smälter när jag ser de. De har varit gifta i snart 60 år!! OMG!

Efter jobbet gick jag till R för se matchen. Kvällen vart helt flippat plötsligt va de 10 pers mer där vilket va trevligt. Men alla va på damphumör typ. Så om ja inte skrattade så skrek ja av ilska. Men ändå väldigt trevlig kväll. Inte nog me träninsgvärken lyckades ja göra illa mig mer än två ggr under kvällen ush.

omg detta va coolt. HAHA tyckte sista va grymt eftersom ja tänkt mkt på det. Vissa andra saker som frågades va på pricken.


When people hurt you over and over, think of them like a sand paper. They may scratch and hurt you a bit but in the end, you end up polished and they end up useless



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0