Stop being so consumed with your haters that you don't see who is for you building you up and keeping you strong

Heeeeeeeey!!

Sitter på jobbet och har lunchrast. Jobbar till 21 sen hem och va med familjen.

Helgen har bestått av jobb och träff med vänner. I lördags var jag på minnescermoni blev lite nere men som tur har man pärlor till vänner som vet hur man piggar upp en. Kändes konstigt men blev ut och fira en väninna som fyllde 25 på kvällen. Det va bättre än sitta hemma och deppa. Kvällen sluta med massa galenskaper. 12 tjejer med tre helrör kan inte bli något annat händelserik kväll! Jag kände mig som en gammal kärring som varken orka dricka egentligen eller dansa. Men tog igen de igår! På en Måndag?!? Jag och Iva satt och skulle ha myskväll sluta med barrunda och massa trevligt sällskap och sen efterfest!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0