✿⊱╮Nobody can go back and start a new beginning, but anyone can start today and make a new ending ✿⊱╮

Heeeeeeeeeeey !!

Börjar med att säga


Sen att helgen bästa händelse va nog att jag och I tog hennes barn plus S son G till Nickis! det va verkligen riktigt kul!! Sen kom R och satte fart på stämningen! Jag va helt chockad så många barn som sprang och så mkt skrik... De hade fullt så de hade låst dörren så ingen mer skulle komma in. är vi gick därifrån hade ja huvudvärk, blåmärken och lite ångest hahah!! Sen spendera ja lörda kvällen hos C vi va massa tjejer blev massa mys och bus! Dock slutade kvällen inte enligt mina planer men så kan de va hehehe!

Söndagen jobbade jag och va med familjen. Firade farsdag och bara mös! Mamma lagade underbara dolma! Och sen blev de massa onyttigheter till efterätt. Jag somna ovanligt tidigt när ja skicka syskonen till sängen somna ja i min egen:p!

Nu ska ja äta lite frulle sen ska ja plugga lite innan ja ska till jobbet!!



Peace n Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0