Let your smile change the world, but don't let the world change your smile.

Heeeeeeeey

Jag sitter på jobbet just nu tar en liten fika paus. Känner mig rastlös. Beror nog på att jag inte gjort så mkt på sistonde mer än bara degat hemma efter jobb. Enda fördel är att få umgås med familjen. Imorse vakna jag tidigt och slappa med mamma som va grymt underbart. Som jag sagt förut pga vi är så många syskon är de inte lätt va ensam tid med mamam eller pappa. De tillfällen som dyker upp är de bara att ta. Sen blev jag upphämtad av A och vi drog för att träna. Han är min PT. Perfekt start på dagen. Ska försöka göra de konturneligt. Även om min kropp kommer skrika av smärta pga träningsvärk imorgon!!

Efter jobbet ska jag bara hem och plugga urrrk!!

Imorgon blire massa jobb sen tillbringa kvällen hos R och se på fotboll wiiii!!




It's my time, it's my life,
I can do what I like For the price of a smile,
I gotta take it to right So I keep living,
cause the feel's right And it's so nice,
and I'd do it all again This time,
it's forever It gets better, and I I,
I like how it feels



PEACE N LOVE


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0