I've made a lot of changes in my life. So if you don't hear from me, you're one of them

Heeeeeeeeeeeey!!

Kom precis hem. Har sovit över hos frugan inatt. Varit barnvakt och lämnat G på förskolan. Mys!! Va riktigt kul. Han visa runt och älsklingen blev ledsen när ja skulle gå de gjorde ont i hjärtat! Och fan va stor han har blivit känns inte som de va länge ja höll honom i famnen nyfödd. har leta efter bilder från då men va svårt gav upp efter tusen bilder typ. De va riktigt mys och va me frugan igår får alltid en kick av att va me henne. 

Ska fixa mig ordning för snart ska ja ner till stan för att luncha med S och M mina absolut favoriter från Akademiska akuten! Sen ska ja emot min vilja gå till jobbet. Mot kvällen har jag planerat nada.

Idag är jag inte på riktigt topp humör! Känner mig besviken. Jag brukar sällan tillåta mig få för mkt förhoppningar om saker eller människor. Känns dumt att man ska behöva känna så men livet är så fullt av knasiga människor. Men nu har jag tyvär förväntat mig mer av folk än va de levererat. Hatar folk.. verkligen hatar de som säger saker och ger löften som de sen inte kan hålla. Vrf säger man saker som man aldrig uppföljer?? Det äcklar mig !! Onödigt med tid och energi att bette sig så och utsätta folk för de. USSH!!



Peace N Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0