The only way of finding the limits of the possible is by going beyond them into the impossible

Haaaaaay Doooo!!

Just nu sitter jag på jobbet om några timmar slutar jag. En absolut skön arbetsdag. Har gått med en tok skön elev som syns på långt håll att det kommer bli nått stort av henne  bestämd ärlig och humoristisk plus många fler egenskaper.

Sen är jag otroligt lycklig att jag fått gå till jobbet faktist efter min jobbiga morgon. Jag va barnvakt åt min lillebror som hade sin trots dag. Han va så himla speedad att ens mina ögon i gick i kors för ja inte hängde med. Från att ja ligger i soffan o läser min Solo tidning river han den och innan hade han rivit sönder chic tidningen. Ja ger han mat va gör han om han inte slänger maten på golvet?!?! Han leker med min tel ja tänker okej va kan han göra?? Jo ringa en gammal gubbe men nå väl han vart glad o tydligen hade brorsan gjort hans dag. Jag trodde d inte kunde bli värre men jo ni ja hittar han i badrummet samtidigt som han spolar mina smycken?!!! Ja va påklädd och färdig när pappa kom in. Ja hälsa pappa att ja satt på kaffe för han kommer behöva d men han ringde sen o sa att busungen hade somnat på soffan efter att ja hade gått. ja fick så klart va m om d värsta.

Ett gott råd skaffa er inte barn!!! Och ni som redan gjort d ska ja be för!!!

Efter jobbet ska ja till stand up.  Ska bli härligt med ett gott skratt!!

Sen springer tar ja tåget till ÄSTOCKHOLMOO ska bli underbart sover över där hos Goci! Wooppii



Go through your phone book, call people and ask them to drive you to the airport. The ones who will drive you are your true friends. The rest aren't bad people; they're just acquaintances. / Jay Leno

I am who I choose to be. I always have been what I chose…though not always what I pleased. / Lois Mcmaster Bujold

Wherever you go, no matter what the weather, always bring your own sunshine. / Anthony J.D Angelo

First learn the meaning of what you say, and then speak. / Epictetus

No one is in control of your happiness but you; therefore, you have the power to change anything about yourself or your life that you want to change. /Barbara de Angelis


Peace N Love



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0