The higher the buildings, the lower the morals.

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeej


Idag har jag haft lugn dag. Har knappt några krafter kvar efter gårdagens busigheter. Men d är så värt d.  Hade grymt kul. Stand upen va nice Per Robin ägde. Han drog massa kurd skämt kunde inte låta bli och gå fram o driva tbx sen. Vi drog vidare till Terassen men orkade inte va kvar för dåliga musiken så vi gick vidare till Agava som hade dunder musik. Bartendern gjorde special drink till mig dock döpte vi d efter hans namn! Körde massa lekar med mynt och sanning och konsekvens. Jag o Toni va på hugget från dansa järnet och skoj slogs o sparkades. D enda gången d va outta of control va då Toni lyfte upp mig några ggr och ja va asrädd för ramla. Kvällen sluta på Gyros o Taxi hem sen. En perfekt kväll.

Idag har jag umgåts bara med mamma o yngsta bror. Vi va på Jysk , Lindex, City Gross o sluta dagen med fika. Köpte hårklämmor, ansiktsmask+peeling, hårfärg, lotion, bälte och smyckehängare. Iam very happy now !

Är med min prins och fikar på Waynes nu Lovley. Snart ska vi på Bio ej bestämt film ännu.

Defeat is not the worst of failures. Not to have tried is the true failure / George Edward Woodberry


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0