Satisfaction lies in the effort, not in the attainment, full effort is full victory

Heeeey Hoppp!!

För att inte ha fått mkt sömn inatt känner jag mig pigg o nöjd av nått slag. Blev sent igår. Men så värt de.
Va med mina favoriter Ula Hen Iva o Min prins alla under en o samma tak. Iam blessed that for sure. Självklart sakna jag en del ansikten men tyvär kan man inte alltid få hela kakan.

Igår gjorde jag några saker som jag gjorde mig stolt. Det här är får jag inte glömma. Jag kan bättre!

Efter massa fikande blev d bio med Baby vi såg Just go With it filmen va inte lika bra som jag förvänta mig. Men vi fick oss massa skratt iaf

Nu har suttit med mamma hela förmiddagen och degat framför tvn och ätit. Så skönt att ha mamma hemma vänder till henne när d blir för mkt för mig. Hon är den jag lastar av allt på. Och varje gång blir hon chockad med vilken info ja kommer till henne haha hon ba du vet för mkt för ditt eget bästa. Jag ba du oxå nu.

Nu ska jag till jobbet wopppiii.....


För er som förstår Turkiska !! Asköööön


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0