på torsdag äts det ärtsoppa på lördag är det fest men fredag är ändå den dagen som känns BÄST

HOOOLAA!!!

Nu sitter jag på jobbet igen. Det rullar på. Dagen har börjat lugnt för mig. Hade lägenheten för mig själv imorse och jag vakna av solen. Så ni kan förstå vilken bra start på dagen. Jag har haft d ändå lite ansträngande dagar. Jag haft konstiga känslor i mig. Känner mig otroligt splittrad. jag vet inte riktigt vad det är men jag skulle må mkt bättre utan de. Det ger mig inget annat än obehag!

Efter jobbet vet jag inte va ja ska göra än. jag känner mig sugen på lite äventyr men får se om kroppen orkar. Men imorgon ska min underbara prins komma och vi ska ha en heldag med varandra WOOPIWOOPWOOP!!


Gav Ivas dotter fria händer med att måla mina naglar. Jag hade 20 olika färger och jag skämtar inte. HAHA! resten av dagen gick jag runt så.




Hade tråkigt idag höhö! 

Peace N Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0