One must work and dare if one really wants to live

Heeeey!!

Igår: Va dunder faktist. Hade otroligt kul. Tyvär blev det en tidig hemgång för mig pga jobb men lika bra det vart konstig slut på kvällen. Men hur som helst är jag väldigt nöjd.

Idag har jag inte gjort så mkt mer än att jobbat. Tiden flög förbi eftersom det va så mkt o göra vilket va skönt slapp känna efter min trötthet. Jag fick öppna huset så ja drog dit tidigast. Vet att jag sagt d förr men säger d igen jag har verkligen världens bästa chef helt otrolig. Jag förstår inte hur hon orkar med mig ibland. I vått som tort har hon iaf alltid funnits där för mig. När hon kom till Pelle idag dök hon upp med blommor choklad och en present. Bara så där. Hur gulligt e inte d??!!? Ja vart helt varm och rörd. Presenten är svårt att förklara men d e nått ja kan ha resten av livet och som minne från huset. 

Efter jobbet åkte jag hem. Mamma hade lagat en turkisk maträtt som e en av d godaste maträtterna ja vet Izmir Köfte och till efterrätt blev d chokladkaka muuumsmummsmumss! Jag fick andningsbesvär nästan för ja åt så mkt. Efter maten lyckades somna på sängen tyvärr så lär ha svårt att sova inatt. Påtal om inget så såg jag första vårblommorna idag Me LiKe. Även om d känns att man blåser bort med hårda vindarna så tror ja sommaren verkligen börja närma sig!!

Eftersom jag va så pigg efter tuppluren och för lat att gå ut så börja ja städa mitt rum har nu rensat massa bland kläder smycken och smink. Har en stor sopsäck som ja kommer ta till röda korset eller nått och en nästan lika stor påse ska slängas. Hittade massa kläder som jag inte använt ens. Nåväl nu är jag otroligt nöjd över min sortering.

Imorgon ska jag jobba sen ska jag ner på stan för att träffa Hen för shoooopppiiing.


Digga videon nästan mer än låten

Sköööön låt


Peace N Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0