Never Give Up On Something You Can't Go Without Thinking About

HEEEYAA!!

Idag har jag bara varit hemma och slappat. Haft skön sovmorgon (Bortsett för att folk ringde och väckte mig stup i kvarten) Väntade på viktigt samtal så jag kunde inte stänga av ljudet!! Resten av dagen har jag bara degat och ätit godis. Skönt med sånna hära dagar. Jag behövde en hel vilodag verkligen.

Dagens händelse: Träffa Fer o Bet. Jätte kul och se "store broshan" här i uppsala. Mest roligt va att leka med deras bebis. Så söööt.



Nu ska jag fortsätta dega framför lite serier....Two and a half men, Gossip girl och lite fler

I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear / Nelson Mandela



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0