How little a thing can make us happy when we feel that we have earned it

Shuuuuluuululuuuu!!


Jag är nyss hemkommen från jobbet. Helt slut. Jobbet gick bra förutom att jag råka tappa ett glas och skära upp handen lite. Samma hand brände jag igår. Snacka om klantighet. Jag bjöd arbetskollegorna på två chokladaskar Alladin och Paradis för d vart så otroligt gulliga. Ville visa uppskattning från min sida. Ibland behövs sånt jao! Jag tycker verkligen om mina tokiga men helt underbara kollegor. Nej jag smöra inte hehe:p 

Nu ska jag packa lite kläder ska nämligen gå och träna...JA ni läste rätt JAG ska träna....sen ska jag simma med min brukare. Ska bli otroligt skönt.

Ikväll ska jag med Prinsen, Toni, Iva, Fer och troligtvis Ann till stand up Comedy O'learys. WOop woOP!

Gissa vad jag upptäckte nyss. Medans jag kolla på gamla inlägg insåg jag att jag faktist haft bloggen nu i ett helt år. Skrivit 356 inlägg. Gud va tiden går fort. Söta Iva starta ju bloggen åt mig. Jag har ju bloggen för att jag vill kunna gå tillbaka i tiden o se vad jag gjort. Ni som känner mig vet att mitt minne SUGER. Skriver öppet också för dela med tankar och för nära man annrs inte hinner träffa som kan få en uppdate om mig. Jag älskar att skriva och tänk om några år när man har barn kan d gå in och läsa hehe.

( En pik till alla facebook nördar som skriver sina statusar som dagbok kan ju alltid börja blogga eller twittra för folk bryr sig faktist inte om man har druckit sin kopp kaffe  innan jobbet eller om man ska träna och annat skit som skrivs. )

Jag har för tillfället lagt ner min fb för jag blev för fäst för den så liten nörd finns d i mig oxå.

I veckan händer d inte så mkt. Har inte bokat in nått kul än faktist. Det ända som får mig att må bra just nu är en resa som jag har bokat nu i sommar. Jag åker bort en vecka till Alanya LÄNGTAR!!  Sen blir d förstås en till sista minuten mot höst woopppppiiwopppwoooop





There are lots of ways of being miserable, but there's only one way of being comfortable, and that is to stop running round after happiness. If you make up your mind not to be happy there's no reason why you shouldn't have a fairly good time. / Edith wharton


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0