Hide your craziness behind a beautiful smile. That's all you need

HEEEEEYEEEEY

Vilken fullkomlig underbar dag. Har Vakna med att stiga raskt upp och fixa mig på 5 min inför färd till ikea med mamma. Ja vakna av att hon skulle ut o ja blev också sugen. Så vi båda åkte till ikea. Hade verkligen otroligt kul. Jag har fått min humor från hennes sida av släkten. Känns så kul och va med mamma ensam vi ser alltid nya sidor hos varandra och vi får alltid närmare kontakt känns d som. Inne i ikea drömde vi bort med alla möbler hur vi vill ha d. Köpte en säng som vi skulle bära till vagnen och vi såg inte kloka ut ju mer vi drog desto mer åkte vagnen runt och vi slet tills d sista. Som tur fixa vi så sakerna skickades hem. Vet annars inte hur d hade slutat.
Efter Ikea blev d snabbt fixa sig innan Min Prins hämta mig. Vi åkte till våran favorit plats. Baby hade fixat champagne choklad  rosor och en present. Fick halsband samt armband med fjäril p. Lila förstår inte hur han kan tänka mina tankar just färgen och formatet jag själv sökt efter utan hans vetskap. Han är otrolig. Jag är verkligen lycklig och kär.
Sitter hos Iva nu Baby har åkt för att fixa sälskap till oss Ben O Jerry's underbart sen ska d bli kyckling vingar troligtvis.
Nu ska jag fortätta va social hoppas alla har lika underbar Fredag!
Peace N Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0