Genius is the ability to renew one's emotions in daily experience.

HeeeeeejHeeeeej!!


Just nu sitter jag på bussen med mamma på väg till stan. Vi ska shoppa lite och träffa pappa sen. Sen ska jag på ansiktsbehandling med Iva tyvär kommer d inte va den vanliga jag går till men hon e säkert oxå bra. Efter behandlingen ska jag fixa lite ärenden på stan innan jag träffar min brukare för fika och sen blire jobb. Ikväll tar jag det nog bara lugnt. Är väldigt trött efter igår.

Efter jobbet gick jag till Olearys med Iva o Toni. Vi drog vidare till Agave efter massa skratt. Kvällen sluta på Oasia med car. Vi har alltid grymt roligt ihop när vi fyra samlas. Hade inte jag fått akut samtal och behövt ge mig iväg nånstans hade vi planer på att åka till sthlm. Men d kommer fler chanser.



The moment somebody says to me, "This is very risky," is the moment it becomes attractive to me." Kate Capshaw
(ett väldigt passande citat på mig)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0