Fall seven times, stand up eight

Heeeeeeeeeliiiuu!!

Har inte hänt så mkt intressant senaste dagarna att d värt att berätta o vissa saker kan ja inte ens ta upp.

Men haft d lugnt och skönt annrs. Va hos Ric sist o såg på fotboll då Real Madrid slot ut Lyon med 3-0!!

Nu längtar ja till d kommande matcherna i april som bland annat El Classico kommer spelas. Kändes riktigt skönt och se på fotboll hur fjantigt än d låter vart hela jag varm. Som tur fanns Ric där och uppdatera mig om massa som jag missat under tiden jag ej haft koll på fotbollsvärlden alls.

Igår jobbade jag bara och d va riktigt trevligt. Kvällen sluta med mamma och jag bara o mys.

Idag ska jag träffa min baby som kommer snart o hämtar upp mig som är sen för ovanligheternas skull. Men han har massor av tålamod som tur. Jag är verkligen tacksam och lycklig som har sån fin prins i mitt liv. Han är verkligen One in a Million!! Sen mot kvällen ska jag till Con och äta innan vi går mot ´Flustret där September uppträder!


Låten till dagens ära så här innan löning blää!!



Courage is resistance to fear, mastery of fear - not absence of fear // Mark Twain


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0