Everyone thinks of changing the world, but no one thinks of changing himself

Heeeeeeeeeej

Nu va d ett tag sen jag visade mig. Jag vet att jag är verkligen seg på uppdatera. Men gör så gott jag kan.

Senaste dagarna har jag inte gjort så mkt jobbat, gått på bio med bröderna o sett Big mommas like father like son, handlat med mamma, träffat vänner och åter igen färgat håret och d ser bara värre ut nu men ja e nära mitt mål..

Idag är jag ledig så nu ska ja ner på stan efter en skön sovmorgon träffa mina favorit flickor Hen o Ula ska njuta av d fina vädret ihop. Sen kommer prinsen och vi ska fika innan Bio.

Imorgon blire inte roligare än träffa brukare och sen jobb.

Längtar redan efter helgen.

Hoppas ni går ut idag och njuter av d fina vädret som troligtvis inte blir 11 + grader på ett tag.


Älskar Texten!

If you haven't found something strange during the day, it hasn't been much of a day/ John A. Wheeler


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0