A mistake is simply another way of doing things

Heeeeeeeeeeey !!

Sorry för dålig update. Jag har varken haft nått vettigt att skriva eller haft internet för den delen. Min kära bror gjorde nått och så försvann min internet bara. Jag va så uppjagad igår och skrek som en tok. Fast d va ändå rätt skönt fakist. Jag fick tid och bara lata. Och äta mig tjock. Tvinga pappa köpa hem bakelser.. Jag som redan hade stoppat i mig chips glass o massa annat onyttigt tyckte inte d räckte.. 


Till måndagens ära fick ja tid att fixa en del saker. Det blev samtal till Tre, Folksam, Facket, Resia, Telia osv. Massa viktiga samtal jag hade sopat under mattan. Men nu så är det överstökat.

I söndags jobbade jag på Pelle sen hem och tvätta kläder. Boorinng

I löedags
jobbade jag på Pelle oxå efter jobbet åkte jag till Con som hade Girls Night d va riktigt mysigt. Vi va massa tjejer och drack gott o körde lekar som sanning eller konka och Jag har Aldrig! Lyckad kväll!

Idag Ska jag till stan med mamma och kolla runt sen blire jobb ikväll.


ASKÖÖÖÖÖN !!


Peacceeee N Loooooooooveee



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0