Tramped

Hey o ho!

Sitter på jobbet nu. Känner mig ivrig o konstig fattar inte vrf.  Just nu väntar på att tiden ska gå inte för d jobbigt eller tråkigt på jobbet men känner mig väldigt rastlös. Jag har hand om en feriearbetare och en ny vikare som ska läras så ja har o göra vilket e skoj. De har bakat och d vart helt misslyckat. Hahah nåväl ska inte klaga d försökte iaf och d va roligt. Jag brukar va van med att handleda grupper för jobb men idag e ja helt lost.

Fick bra motivation efter att ha vart hos S igår. Vi snacka massa tjejsnack. Efter träffen  kändes d som jag  fick tbx en stor del av mig själv igen.

Idag ska ja till Ikea med A d ska bli spännande d ska inredas o handlas en del. Sen tror jag vi ska gå o käka sushi troligtvis mums!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0