Been to hell and back

Heeeey!

Äntligen hemma borta bra men hemma bäst! Jag har haft en helt ok helg. Den börja bra va i gävle o umgicks med nytt folk och underbara gamla vänner. Saknat F otroligt mkt. Skönt o träffas igen.
Min fredag kväll sluta helt knäpp ja va för skör för att åka bort. Trodde d skulle bli bättre för mig att få nya krafter när jag får komma bort men d blev raka motsattsen. Jag fick massa ångest. Har stängt av alla jobbiga tankar o känslor men  d jaga upp mig. Så där tappa ja all motivation för att göra nått resten av helgen. Tyvär känns d riktigt surt för d har vart min enda lediga helg men ganska onödigt att ha ledigt när man inte kan njuta. Jag har vart helt splittrad och tom. Men d har vart lika bra behövt nog det. Ja har samlat ihop krafter och nu är d bara att försöka ställa sig upp. Det känns som ingenting kan få mig på riktigt bra humör känns riktigt idiotiskt men har inte vart helhjärtat även när d vart som roligast har jag kännt  90% när resten haft 110%. Känns otacksamt att jag inte kunnat njuta. Jag har iaf förstått tack vare I att behöver smaka på d jobbiga först innan ja kan tänka klart. Så nu gör ja d släpper min gard och pokerface låter mig dränkas i sorgens hav.
suttit på lite uteserveringar idag Med min andra halva! här på framfickan  och årummet va bäääst
Nu sitter ja dricker cola o äter dessa nya kakorna. MUUUMS
A har spelat sönder låten men så grymt bra så kan spela en gång till!


Kommentarer
Iva

ja har spelat sönder den hemma!! jag brukar sjunga den för R när och jag chekkar in hans låårparti när han gåårförbi!haram! HAHA!

2011-06-28 @ 15:03:47
Anonym

Jag med fyfan! Förbjudit mig sj att lyssna på den ! Fan beroende!!

2011-06-29 @ 16:56:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0