just a dream

Heey!!

Sitter på jobbet. Min data e sönder just nu så blir inte mkt till uppdate. Helt sjukt men även mina högtalre e sönder, min mobil och min favorit paraply gick sönder idag. Enda som fattas är väl att ja ska bryta ett ben eller nått. Verkar som allt går sönder just nu!!! Och vilket jävla pissväder även om under vissa tillfällen de är skönt men nu e d sommar o d får fan räcka!!

Idag har jag jobbat en stund på pelle och där kom min "son" N o besökte underbart han pigga upp mig ordentligt. Efter jobbet shoppa jag lite sen blev d bara o ta sig till min vanliga jobb. Jobbar till 21 sen ska ja försöka få nån o sitta ute nånstans känner att ja behöver det.

Imorgon äre ju midsommarafton inte för att d är värsta grejen för mig men ser verkligen fram emot det. För jag ska åka bort till Morgongåva en stund sen övernatta i gävle där vi ska fira B. Hade ju andra planer för midsommar men d sket sig.

Livet är verkligen fullt av överraskningar man vet aldrig hur ens liv ska se ut om två sek.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0