It's Not Enough

HeeeeY!

Sitter på jobbet än en gång min andra dag ja jobbar kväll och får va utan d fina vädret men men snart så e d semester o ja som steker i Turket!!

Igår va d konstig min morgon va kaos för ja trodde ja tappa mitt kort o pass leta som en galning tills ja hitta. Satte mig på universiums segaste buss som ja höll på stekas som en kyckling av värmen. Va ja inte sen till jobbet hade ja fan hoppat ut från fönstret. Arbetsdagen börja bra men helvete va mkt som krångla o allt skede såklart samtidgt. Fy va stressigt. Men så sjukt stolt jag va över mig själv fixade det galant.

Efter att ja va så uppstressad så bestämde jag o U oss för att sätta oss på en uteservering blev Rest Alexander. Ett glas vin gjorde susen och mat från max. Min ögonsten åker utomlands två veckor ush va jobbigt o säga hejdå!!

Nu ska jag fortsätta jobba och sen får jag se vart kvällen slutar!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0