Frozen

Det känns som jag tappar all kraft som jag försöker bära varje sekund .Kämpa att inte brista hålla upp humöret uppe oavsett vad.  Jag vill bli arg men kan inte jag vill älska men får inte. Jag vill slita ut mitt hjärta o frysa ner det slippa känna.

Jag kan inte hantera känslorna det gör mig galen. Jag har ju alltid kunna ställa mig upp efter varje fall. Jag vill skrika o skada dig så hårt för du ska känna en liten bit hur jag känna.Samtidigt som jag tänker du är inte värd en sekund av mitt liv längre.

Dina sjuka ursäkter dina "försök" spottar jag på. Äckliga. Och att du försöker göra dig själv till ett offer Hur kan du??!! Ahh!!



Kommentarer
suzan

En sak ska du veta... Du är galet stark trots att du kanske känner dig svag just nu. Har du klarat alla motgångar hittills så klarar du detta. Och vad gäller män...antingen klarar de en stark kvinna eller så måste de bryta ner henne. Fuck them!

Älskar dig och vill ALDRIG se att du försöker ändra dig för någon... Du är du och det är det vi alla älskar hos dig!

Fattar du:-)

2011-06-22 @ 11:04:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0