Dockan i Lådan

Hej !!

Nu sitter ja på jobbet slutar om en timma va skönt d ska bli. Ska hem o sova en stund. Sen ska ja på stan med H för lite mer shopping hehe efter det ska jag till S vi ska ha spelkväll wiii!!

Helgen har vart toppen. Lördagen va helt otrolig jobbade o sen va ja hos C dit kom I , D o M senare. Vi gick ut ohh d va toppen stämning va verkligen helt fantastisk kväll både före o efter. Slog verkligen klackarna i taket. Djn va GRYM. Jag har fortfarande träningsvärk börjar bli för gammal haha! Hamna på donken efter så kom hem rätt sent. Blev 3 timmars sömn o sen gå o jobba hel dag. Va helt slut Men så Värt! Kanske kommer lite bilder sen oxå.

ändrade planer jag ska fortsätta jobba innan ja tar mig till akuten där en kompis e fick ja höra nu blää!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0