Age is an issue of mind over matter. If you don't mind, it doesn't matter

Heeey!!

Idag har vart en seg dag. Ja vakna pigg 6:00. Typiskt mig förstörde den fina morgonen genom att käka kakor till frukost så vart illamående!! Skylla mig själv visst?..

Annrs har dagen vart bra för att va måndag. Jag har vart på akadamiska med chefen o några kollegor för att kolla upp en ny respirator för en ny kund som kommer imorgon. D va kul alltid lika spännande o lära sig nya saker. Dock va d ganska pinsamt för ja va så sjukt trött att ja höll på somna flera ggr.

Så d första jag gjorde när ja kom hem va och ta en siesta hur skönt som

Nu ska ja hem o sova strax. Har en helvetes arbetsveckor framför mig. Jag jobbar fram till nästa fredag varje daaag!! Men ska ja nog lyckas göra nått kuligt under min lilla fritid.


Peace N Love


Kommentarer
iva

DU ÄR SÅ FUCKING FIN!!

2011-06-28 @ 14:55:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0