You can never break my stride

Heeey!!

Sorry för den sega uppdaten fy jag skäms nästan lite. Men jag är rätt glad ändå att jag prioterar  annat än att sitta framför datorn. Jag har haft fullt upp senaste dagarna. Jag kommer inte ihåg exakta datumen jag gjort saker. Men jag har haft fullt upp med mycket jobb nu när jag jobbar över 100 % innan semestern.

Sist jag skrev va förr förra fredagen och då va ja på stan shoppa lite innan jag träffa frugan på en runda på stan vi satte oss på lite olika ställen som Magnusson Aperitif Framfickan på kvällen sluta vi på flustret. Blev tidig kväll båda va slut. Tråkigt nog har vi nog blivit för gamla höhö

Lördagen var jag på P & E förlovningsfest. Båda såg helt underbara ut. P såg ut som en riktig prinsessa. Blev ingen dans för min del men jag njöt ändå av härliga sällskapet med nya och gamla ansikten. Efter festen plockade A upp mig o I vi tog en runda i hans riktigt fina nya bil.

Sön o Mån va ja helt slut efter massa jobb så va mest hemma för att vila och va med familjen.

Tisdags jobbade jag sen träffa jag S och fikade med massa gottgott. Kvällen slutade att jag träffa Mr X och prata igenom det som ha hänt för första gången. Fast jag beslutade mig för att aldrig se människan men visste att d rätta är att iaf sitta ner och prata om det. Det känns mkt bättre nu iaf men d är inga större förändringar på mina tankar eller känslor.

Onsdags så jobbade jag som vanligt. Efter jobbet träffa jag min brukare. Vi satte köpte med massa fika och satte oss på bryggan och njöt av d fina vädret. Riktigt skönt. Mot kvällen åkte jag hem till frugan  för att spela okey. Som vanligt hade vi alla lika trevligt som vanligt. Blev mkt snackande än spelande dock hehe.

Torsdagen började med jobb. Efter jobbet åkte jag till min extra mamma f.d chef på middag. Inte nog med goda maten så va d väldigt trevligt sällskap. Vi prata om allt mellan himmel och jord från geografi till politik. Allting flöt så bra på. Min favorit av sällskapet va Ts son på 5 mån. Så grymt gullig och harmonisk bebis. Tiden flög bara iväg.

Så det blev snabb träff med H innan jag tog tåget till sthlm. Träffa C en kort stund vilket va underbart eftersom vi inte setts på mer än ett år tror jag. Eftersom jag vart på så koko humör fick han mig skratta tills jag fick ont i käkar o mage.

Sen fick jag skjuts till Cl. Vi såg på film och uppdatera varandra om vad som hänt på sistone.  Jag fick två fina armband och en grymt fin nyckelring. Som han hade köpt till mig från Istanbul. Tyckte om nyckelringen som bara den. Den kom så lägligt min hade nyligen gått sönder. Jag har dessutom alltid fått speciella nyckelringar med olika innebörd från olika vänner.

Fredag skulle jag träffa upp I som fick förhinder. Ush va sur jag vart även om jag förstod absolut men jag som hade sett så mkt fram emot att spendera tid med henne. Så fick ändra lite på planerna.  Jag träffa upp M på stan som visade mig runt på Museum. Efter den underbara visningen satte vi oss på Fridays om jag va lycklig?? Fy va underbart ställe älskar personalen och stämningen där. Åt en FETT GOD hamburgare den ba smälte i munnen.

Sen åkte jag mot Upplands Väsby där Z & M plocka upp mej. Vi drog mot Enskede och satte oss med ett gäng av deras vänner där grillning och vattenpipa va fullt igång. Utsikten över vattnet och stämningen va bara dunder. När vädret tog över med kylan så drog vi mot Mcd och käka innan vi drog hem till Jakan.

Det va en av d roligaste kvällarna jag haft på så länge. Jag hade planer på gå ut egentligen men hemmakvällen va tusen ggr bättre än 100 utgångar. Jag skratta så ja låg nästan på golvet(på riktigt). Mr S va så grymt härlig. Inte nog med härliga kroppsspråket eller riktigt smart kille men vilka dansmovs och tunga av guld. Jag menar jag kommer inte ihåg sist jag träffa en så grymt trevlig och energisk människa. Somnade så pass sent så jag försov mig nästan så blev stressig morgon.  Blev raka vägen till jobbet. 

Igår jobbade jag. Eftersom d så lugnt på jobbet nu för tiden tvinga ja min arbetskollega be hennes man hämta hennes underbara barn. Så istället för jobb blev det spel, kurragömma palla äpplen, leka med vattenslang osv. Efter jobbet träffa jag Hr. Vi satte oss på Aperitif. Blev väldigt mkt snackande. Eftersom vi inte ses så mkt tyvärr så hade vi rätt mkt och prata om. Sen hände det lite grejer den kvällen som vissa människor chocka mig med men d stannar hos mig hihi. 

Och nu sitter jag här sliten men så JÄVLA NÖJD! Haft en helt underbar vecka med massa underbara människor som bara förgyllt mina dagar. Det har vart behövligt efter hur konstigt jag mått. Jag har haft helt underbar vecka. Nu kan jag möta vad som helst igen.

Nu ska jag ner till stan för att köpa en present och lämna nycklar som tillhör Pellehuset. HA D BÄST




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0