The way you see yourself will determine how people see you

Heeey

Idag har jag tagiit lååååång sovmorgon och bara tagit d lugnt. Fan va skönt d vart. När jag vakna först kändes d jobbigt. Jag menar verkligen när ja säger tt d klia i mina fingrar ja vart stressad för inget och kunde inte slappna av. Hade svårt att förstå att idag behöver jag bara vila!! Senaste veckorna har jag nog inte fått sitta mer än 5 min ifred. Nu har hag ställt mobilen i sidan och bett pappa köpa massa gott. Har ringt lite samtal dock men d vart ett måste innan jag åker. Detta är bara lugnet före stormen har en del saker framför mig jag måste få gjort.

Helgen har varit otroligt skönt. Lördagen börja dagen väldigt lugnt på jobbet. Åkte till stan efter jobbet för att träffa M vi satte oss på Bryggan/Snerikes. Hade otroligt kul.




Sen givk ja ner mot Meze träffa upp Z plus gänget som firade Mi som fyllde år. När d va mätta och humöret på topp drog vi till framfickan. Där bord va bokad. Satte vi oss och hade verkligen urskön stämmning. Sen sluta kvällen på saluhallen. Vilket egentligen inte fanns på min karta. Men så värt det. Hade det otroligt kul på dansgolvet. En kväll att minnas för evigt. Söndagen spendera jag i sthlm!






Den här låten va favorit på dansgolvet!!


Kommentarer
din bästa halva!

ja fattar fortfarande inte hur Sheriffen klara att göra hela chris brown movsen från videon. han kan verkligen röra that booty!!!!charmiga fanskap haha



p.s

jalla kom hem! saknar dig ju...

2011-07-22 @ 23:11:48
URL: http://fuckoff.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0