Never save the best for later. You don't know what tomorrow holds

Heeeeey!!

Sitter på jobbet på min rast. Jag börja dagen med skön sovmorgon utan massa stress. Umgicks med mamma en stund och åt frukost i lugn o ro. Det är verkligen heligt för mig. Jag tycker d viktig att böja dagen med god frukost och utan massa stress. Dock vakna jag lite på fel sida. Jag hade en konstig dröm där de onda försökte ta över d goda i mig. Fick skjuts av A som gjorde min resa mkt snabb och enkel.

I måndags jobbade jag och dagen sluta med att jag va med A och tog en runda på stan.

Igår var jag barnvakt åt min yngsta lille bror nästan hela dagen. Jag och lillebror åkte till stan för att möta upp S och hennes son. Vi åt mat, matade fåglarna på svandammen, lekte i stadsparken och avsluta dagen med att gå på museum och fika. Kvällen slutade hos H. Vi mötes upp i centrum för att hon skulle visa vägen dit hon bodde. Omg jag trodde jag bodde långt från stan. Vi degade framför So You think you can dance och en film. D va gött. Eftersom jag inte orkade ta mig den långa vägen tbx kom A som tur och skjutsade mig:D

Kvällens planer är inte satta än. Kanske hakar på några kollegor som kommer vara på stan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0