Layer Layer Pan't`s On Fire!!!

Ey Eyy eyyyy!!

Känner mig som en ny människa just nu. Tagit lång dusch ätit mammas goda mat och slappar till skön musik. Efter en lång dag är detta perfekt avslut på dagen!! Tror mamma läst mina tankar idag bokstavligt talat. Imorse läste jag tidningen såg körsbär vart sugen senare på dagen disskutera jag med en kolega om Turkiska maträtteten lahmacuuun! Och när ja satt på bussen kom jag på min stökiga rum jag inte rört på mer en vecka.

När jag är Hemma ser jag att mamma har lagat lamacun och har köpt körsbär!! I was freaky happy redan där. När ja ska byta om ser ja mitt rum ...alltså ja ser mitt rum på varken säng, bord eller golvet är d täckt av massa saker! Så den tiden ja fick över spendera med att leka med lillebror som uppenbarligen saknat mig. Vilket rum jag än va givk han tätt bakom mig. Han kom o åt mat med mig och tog tugga o klunk samtidigt som mig såg underbart ut!

Nu ska ja sätta mig framför nån film och ba vila!!

ser ungefär ut så här



Kommentarer
Who know who!

Du är vacker.

2011-07-14 @ 03:27:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0