It's never gonna be the same

Heeeey Jag är på pelle huset inne på mobilen. D är ganska lugnt just nu. Det har vart lugnt idag. Behövs sånna dagar oxå. Igår gick jag hem efter jobbet. Det första jag gjorde när jag kom hem va och lägga mig för att vila en stund som blev fem timmars sömn. Jag är inte alls förvånnad haft tre hektiska veckor. Jag som även bad mamma väcka mig strunta i d för hon förstod att jag behövde sömnen! När jag vakna till ordentligt drog jag till I och hade fredagsmys med film och massa gottgott. Ad,R och A gjorde oss sälskap d va kuligt. Blev sent så jag somna på en gång. Efter jobbet ska jag träffa upp M på en fika. Mot kvällen ska jag plus några till gå på middag. Längtar wiiii  Fastna för denna sköön


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0