It's Like That..And THATS How it is

Heeey!!

Sitter hemma nu. Idag har jag jobbat. Varit allmänt dryg mot kollegorna som hade sin sista arbetsdag innan semestern. Mitt sett och visa att jag kommer sakna de. Alla kanske inte vart riktigt glada och tog inte vissa saker som bara skämt hehe...Men jag är ju sån d vet hur jag funkar. Dagen blev lång för vissa så d blev massa busigheter i personalrummet som jag lovat att behålla d för mig själv.

Efter jiobbet drog jag till fyrishov och simma lite. Gud så kalt det va,. Men skönt och ta en dopp och avsluta det med bastu!! Yff de va tungt!

Åkte hem snabbis för att byta om och fixa mig innan jag drog tillbaka till stan och träffa upp lite kollegor och satte oss på smultron. Vi lyssnade på spansk musik. Riktigt härligt och se på människorna som va danspigga.

Nu är jag hemma väntar på att Z + gänget ska komma och plocka upp mig!

Igår jobbade jag till 21 direkt efter jobbet träffa jag upp mina andra kollegor som satt på Lingon. Kvällen va helt dunder. Skratta så jag fick verkligen ont i magen. Vårat bord lät nog mest över hela stället.

Imorgon är de sista arbetsdagen på svbg på 4 veckor. Jag längtar otroligt mkt. En väldigt efterlängtad semester. Kommer ju självklart jobba på Pelle några dagar under semestern. Tur det. Jag vet inte hur jag skulle annrs klara mig. Arbetsnarkoman som man är.

Imorgon slutar jag 1230 sen ska jag hem. Har en del samtal jag måste ringa. Men först ska jag  vila behöver de . Jag ska träffa min andra halva mot kvällen imorgon läääängtar.

Jag kommer ta bort min facebook inom riktigt kort tid. Skälet vet bara mina nära. Det är för  personligt drf utelämnar jag inte informationen.

Idag gjorde min älskade pappa min dag. Från ingenstans kom han och påminde mig om hur mkt jag betyder för han. Jag vart helt rörd. Min pappa är en av d få människorna ja verkligen ser upp till. Mest för att han är så stark som person och alltid possetiv till äventyr. Jag önskar jag va lika som han grym på att ta tag i nya saker hur lätt som helst!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0