Love The Life You Live, Live The Life You Love

Heeeeeeeeeeey!

Mygod! Vilken fin start på veckan!! D här är verkligen mitt år ju. Jag må haft en kort svacka men nu är jag uppe på sadeln igen! Livet är ju va man gör d till?

Igår va jag med med min underbara Cem som jag inte sett på länge. Berätta för han om mina tokigheter under resan och han fick sig gott skratt ja va urtrött. Jag lyckades ramla nästan på en gammal tant mitt i tunnelbanan som tur blev hon räddad av en kvinna som hjälpte mig upp. Fick ju en del sura blickar haha. Älskar min vän som har verkligen så stort hjärta. Han låna mig sin lägenhet som ja fick sova hos och hur sällan vi än ses hittar vi alltid tillbaks till varandra. Lyckades försova mig tyvärr till Iva som skulle test sminka mig på hennes skola. Men jag åkte dit och mötte upp henne. Tack vare min kära vän blev jag erbjuden att få gratis att klippa och färga håret som ja vill värd 1500 på en frisör sallong närheten! När Iva och jag shoppat färdigt åkte ja mot en av guds vackraste änglar Goc som lagat sjukt god mat och massa fika.Vi har pratat mkt om vår tid som barn och många minnen frn hemlandet. Skönt att dela sådana tankar från nån som har samma rötter. I'm in heaven! Ja känner mig otroligt bortskämd på sjukt fina vänner!

Saknar min underbara familj som ja inte hunnit ha kvalitets tid med på ett tag!


Bjuder på en bild där jag ser sliten ut men väldigt nöjd med kurdiska maträtter ja inte kan sluta äta tjocka mig på! Life Is Good!!

Kurdish Rap!

Till mina fina vänner You Rock My World!


Kommentarer
Ivoncita



1500? vi får göra vad vi än vill!! yf vad de äger att vara frågvis och nyfiken!!!

synd att jag inte hann sminka dig dock.. får bjuda hem dig på middag eller nått mys i utbyte till att få färglägga din fina feja :)puss mamii



2011-02-03 @ 11:43:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0