Turn Around!

Nu är jag pigg igen efter massa hinkande av kaffe! Ikväll firar vi Ant som fyller år! Ska bli dunder förfest med middag på en urcool restaurang som ja inte kommer på namnet. Ja tror ja lär kasta in handuken efter middagen jag lär inte fixa hela kvällen för seg. Men ska bli dunder den saken är säker. Jag är lite oklar i mina känslor fortfarande. Jag försöker inte känna så mkt faktist. Jag vill bara vara och fly lite nu. D får komma när d kommer sen. Livet är inte alltid som man tänkt sig eller önskat den tanken följer med mig enbart just nu.



Kommentarer
Mariekexet

all summer long <3 stor kram på dig fidelicious<3

2011-01-30 @ 14:28:50
URL: http://beatofaheart.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0