Trust no one

Hey!

Jag har långdag idag eller vrf säger man långdag...dagar blir inte längre för man har mkt att göra aja ja säger fulldag bättre. Jag ska mot stan nu träffa Iva för lite shopping Sen ska jag till spa och få lite behandlingar. Efter d ska jag klippa mig. Borde träffa min brukare men lär inte hinna. Mot kvällen ska jag med Hen och nägra till äta på nån restaurang som hon får välja eftersom hon ska fylla år. Jag har planerat in massa men glönmmer och blandar ihop allt. Så har fått boka om grejer.  Men d blir nog bra till slut. Jag vill så mkt ibland mer än va ja orkar med tyvärr!

Jag har tänkt på d här med förtroende på morgonen och känner mig nöjd. Jag är en sån person som kan anförtro mig ät folk lätt. De flesta jag öppnat mig för har hållt i saker utan att sprida saker. Men har förstås lärt mig på hårda vägen att man inte kan lita på vem som helst. När fölk lovar saker och säger en hel del saker som d inte kan hålla sen gör mig enormt besviken. Jag har blivit besviken få gånger men d få gångerna har satt sitt ärr. Jag tar inte in vem som helst i mitt liv idag. Lite jobbigt ibland. Men när jag väl släppt in vet jag att d har vart värt d. Jag tycker förtroende har med respekt att göra om en person litar på dig och du ger massa löften. Om du inte kan hålla till detta så tycker ja d respektlöst att inte hålla d man lovat. Nog snackat om detta för nu börjar jag få ont i händer och jag måste jag fixa mig lite till.



PEACE N LOVE


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0