This instant

Heey!

Min lediga dag och jag har lyckats bli förkyld. Ingen bra dag idag för mig! Trots hur bra ja har tagit hand om mig själv. Har sluppit bli sjuk under hela vintern. Vart små förkyld men d har försvunnit snabbt. Men denna förkyldning är nog här för att stanna ett tag. Så jag har fått underhålla mig själv med massa filmer för jag inte har ork och göra så mkt. Hela min kropp värker och jag är helt seg. Nu ska jag ner till stan fixa lite saker sen hem till sängen igen.

En av filmerna jag såg igår va Step Up 3! Filmen i sig va sämre än jag förväntat men alla dansmove gav mig kick! Jag Älskar att dansa. Jag säger inte att jag är bra på det men det är ENBART därför jag går ut med vänner. Inte för mingel eller supa utan för dans och inget annat. Exakt som många beskriver i filmen att man känner sig fri och släpper ut känslor och själen mår bra utav d så känner jag med dansen.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0