Swimswim

God morgon!!

Börja dagen rätt segt idag. förutom när ja blev väckt av lillebror som tvinga mig fixa hans hår haha! Min sista lediga dag innan jobb inför hela helgen så vill passa på och njuta stressfri morgon. Tog mig tid och göra god frukost. Va sugen på Sucuk (en turkisk kryddig korv) så blev mackor och ägg med det. MUMS! Nu är jag mätt och redo för dagen. Ska ta en kopp kaffe först sen blire simning idag. WOOPWOOP.


Har kollat på den här videon nu som alla tjatat om. Den va faktist rolig. Seg början men sen händer d grejer. Deras engelska är fan nästan värre än min haha!

There are two primary choices in life: to accept conditions as they exist, or accept the responsibility for changing them./ Denis Waitley

Peace N Love



Kommentarer
Mr X!

Finns ett klipp me dom och en burk olja av något slag som hans kompis lägger tigerbalsam i....ouch ouch ouch ouch!!!

2011-01-20 @ 17:43:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0