Sweet dreams

Gud vilken skön helg! Ja har fått ta ut alla krafter på nyårsafton och resten av helgen bara slappa och va! Jag har degat som bara den. Har blivit otroligt rastlös emellanåt. Man skulle tro ja har adhd för ja e så energisk och stress människa annrs. Inte van att ta d så lugnt. Har vart en underbar vecka överhuvudtaget. 

Denna vecka har jag inte så mkt planer. Har min föddelsedag och tänka på ska fylla 23 ej planerat nått inför d kanske dra täcket över huvudet och hoppas dagen går riktigt fort!! Har tidigare vart för föddelsedags firande. Tycker det är en dag i året man fyller år och då ska man firas men nu när åren går så fort och ju äldre ja blir känner ja att d värd mindre att firas! Ja kan fan inte fatta att de är 2011!!

Imorgon innärbär de d bara jobb!! USH morgon till kväll! Blev övertalad till ett extra pass skjut mig!! Börjar smått ångra mig Kom på hur mkt ja egentligen har att fixa imorgon höhö!!:/


Vet inte vrf men jag är verkligen en människa som älskar att drömma. Vissa säger att d inte drömmer ja kan inte tro de alls. Men ja tror på drömmar och att d kan förverklas och har en betydelse. Ja har vart med själv om att drömmar har gått i uppfyllelse. Jag hade en dröm inatt kommer inte ihåg allt men en alledeles speciel dröm med speciella människor i de. Jag kan inte säga mer d är nått bara ja kommer ha kvar inom mig. De är ingen dröm som tyvär kommer gå i uppfyllelse men en del saker kan ske.  

Just nu drömmer jag mig hit

Playa del ingles mars förra våren!



PEACE N LOVE


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0