Never Say Never

HEEYYEE

Idag har jag haft urskön sovmorgon.  Jag tog faktist en sömntablett igår för jag haft lite svårt och sova. Jag börja dagen med långdusch och tagit hand om mina fötter och håret med inpacknig.  Kände mig som en ny människa! Jag brukar oftast ta snabbdusch för ja brukar ha bråttom till jobb eller annat. Fick dock äta äcklig frukost pga dieten jag kör nu. Soppa och grönsaker inte min drömfrukost. 

Idag har jag sorterat mitt rum och städat en del. Sen har jag vart på

Royal Spa

Hade tid där idag för lite info om deras behandlningar. Jag ska bl.a bli masserad där.

Har denna vecka som Ta hand om mig själv tid. Jag ska bara ta d lugnt och göra d ja mår bäst av. D gör jag annrs oxå. Men nu har jag tagit ledigt från jobb semester i 7 dagar. Så ska passa på göra massa roliga saker. Då ska ja bla klippa mig sola fixa någlarna träna. Får inte nån riktig semester förrän sommaren. Vilket jag längtar mest efter. Jag ska på två utomlandsresor!


Nu ska jag läsa lite. Ej bestämt vilken bok än men ska bli skönt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0