Me Myself and I

Heeeeeeliiuu!!

Börja dagen idag med att hjälpa Unn och handla till Pelle huset. Fick jobba idag med det är rätt lugnt vilket är väldigt skönt för jag är inte på topp humör. Jag hade dunder kväll igår. På olika sätt. Man bestämmer hur man ska ha d. Ja va oförbered för kvällen. Jag gav inte mig själv in i riktigta matchen men ja fick en del bra "passningar".  Tack gud för en lugn kväll. D behövdes. Jag behövde va och ha min ro. Jag blev förälskad i en brud som öppna mina ögon för en hel del. Och jag är säker på att jag kommer träffa henne fler ggr. Hon va som jag önskar vi alla tjejer kunde va. Bara att vara och njuta av d livet ger och göra d bästa av allt. Inga fula fasoner eller dryg. Jag vet att jag skriver som enk kråka har ingen ork alls och rättstava. Har upptäckt från tidigare inlägg som ja blivit förvånad över hur ja stavar att ens om ni förstår min skrivstil ibland. Men jag behöver förstå d räcker för mig. :p

Hopppas tiden går fort för jag ska på barnkalas. Tro d eller ej men jag ser fram emot d. Jag saknar Gab som är underbar pojke. Jag älskar och diggar hans stil. D ska bli ett nöje att fira sötnosen. Efter massa busandet ska jag ge mig iväg till sthlm. Ska träffa vänner och föröska rymma iväg. Bort till där jag kan bara släppa allt.

Jag behöver nog ta itu me d här annrs lär d aldrig förändra situationen. Storstaden löser oftast mina känsloatacker. För jag känner en grym blanding av lycka och sorg. Mest av allt saknad över nått stort. Jag har mkt men långt ifrån allt. Jag ber till gud att smärtan kan lindras. Jag hoppas att med tiden helst kortast tid att dessa sår läks för jag vet inte hur mkt mer jag kommer hålla emot. Jag har aldrig känt mig så här okontrolerad. Jag hoppas iaf att d stannar här min kropp och själ kommer inte tolerara mer d finns inget mer och slitas ifrån jag blir i stort tömd snart.Låter säkert jätte dramatisk men mår pyton just nu bara.

Jag kan inget mer än att hoppas och göra d bästa av d sämsta just nu



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0