Hate it or Love it

Tjeenaaaheejsaan

Nu äntligen är jag i min säng. Vilken dag. En helt vanlig dag för kanske en del men d här va mer än mina krafter orka kämpa med. För några år sen skulle ja orka mkt längre. Jag e helt slut som artist Men otroligt nöjd! Vakna tidigare än trott idag så med knappt öppna ögon gick ja runt i längheten grinig och mamma som försökte förstå sig på snurriga mig.

Samtal med mamma: Fidan de kommer stänga av bredbandet på förmiddagen till kl 11 på torsdag...Jag -ok då vet jag...Mamma igen Fidan glöm inte att internet är avstängd imorgon..Jaja mamma...Idag...Mamma Fidan va gör du bland modemet??...- Men mamma internet funkar ju inte!!! Mamma....tyst en stund...Kom och ät frukost...

Ibland har ja så sjukt dåligt minne. Jag glömmer att ja presenterat åt samma person ex antal ggr och berättar samma saker. Eller får reda på saker som ställer till d för mig för ja glömmer bort och blir chockad själv.

Iaf..Efter frukosten drog ja till stan. Mötte upp Iva som hjälpte mig shoppa en del. Handla mest presenter många som fyller år nu. Lite smått till mig själv. Med tack vare Iva fixa ja d bra. Fast jag har sån ångest när ja ska handla present. Svårt och välja helt enkelt. Hursom helst två timmar senare gick ja på behandlingen på Spa. Kändes verkligen skönt efter. Bonus att kvinnan är nästan blev min psykolog ju så blev mkt snack oxå. Handla lite ansikts produkter oxå. Ska bli sjukt kul och pröva på.


Sen drog jag direkt till frissan och klippte mig. Ingen frisyr utan mest toppa och lite uppklippt framme. Jag ska färga d snart så då kommer ja va väldigt nöjd.

Sen åkte ja hem böt om umgicks med min minsta lilla bror som ville busa lite. Hans söta blickar och luriga leende kan inte nån komma undan från. Så blev en del busande och springande hemma.

Sen tog ja bussen till Hen och tjejerna som väntade på sena lilla mig "ovanligt nog" så beställde vi mat. Förräten blev meze en blandning av allt men huvudrätten blev bara en sallad inte ok. Men så är d ja går ju på dieten så får tyvärr inte fuska hur mkt som helst..Ska ju på middag lördag oxå!! Middagen va jätte trevlig. Så sjukt och sitta me d vi hamnar i alltid olika disskutioner från helt sjuka till helt djupa seriösa ämnen.

D fick äta mat som typ dessa
 
Och så här va min mat!



Efter Middagen gick jag och träffa Jess som jag inte sett på år och dar.

Helt underbart. Sötisen har fått nytt jobb och även att hon ska köpa en villa med sin kille. Hon är lika gammal som mig !! Ja är otroligt glad för hennes skull!

Sen träffa jag Ehl som gjorde mig sälskap hem.

Jag ska sätta på ett par avsnitt av solsidan få lite skratt innan ja somnar.



Älskar den här låten och texten! YEAH!

Peeeeaaacce en Lövee


Kommentarer
Marykexet

Men hallåå , du träffa ju på mej också;) kram påre:)

2011-01-28 @ 09:48:50
Ivoncita

vi va bäst på att handla pressenter!

2011-02-03 @ 11:50:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0