Cyclone

Oh Ye!

Äntligen hemma! Efter en lång och slitsam dag på jobbet. Har möblerat om på personalrummet som ja vill ha d. Satt och titta runt fick iden och starta igång. Mina kollegor söta som d är börja d hjälpa till och även städa. Blev perfekt! Får se restens reaktion imorgon. Annrs har d inte hänt så mkt mer än att jag och en kollega ramla tack vare en annan kollega i snön på gården när ja skulle ta "frisk luft". Sen sluta det med snöböllskrig i korridoren.

Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli varm

Turkisk maträtt Manti som jag inte ätit på år och dar mums!

Efterätt chokladrutor! Sen nötter och te!

Sitter med familjen nu ska se på film

Exakt söndag som d ska va mysa och äta sig tjock!! Så ja är nöjd topp till tå



Digga till den här låten i bussen på väg hem! Scchööön!

Peace n Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0