In just two days, tomorrow will be yesterday

Gooood Eftermiddagen!!

Nu sitter jag på jobbet. Har precis ätit mat o och den goda efterrätten. Väntar otåligt att klockan ska bli 16 så ja kan gå sluta. Sov så dåligt inatt massa mardrömmar om gammalt skit. Hur onödigt som helst ush!!

Dagens händelser : Spelat xbox Wi så ja blev andfådd. Spela fotboll och boxa gud så roligt de va. Sen kom en patient och gav mig en taxikort som ja får åka billigare med som hon hade fixat. Skit gulligt ju!!!

Sen skullle jag betala bussen med sms så va det en tjej bredvid som inte kunde fixa så gav jag min mobil och så hon åkte på samma biljet höhö Fiffigt va?! Ja kan va snäll även om d 6 på morgonen hehe!

Btw..har ni tänkt på hur mkt demostrationer det pågår just nu i massa olika länder. Efter Egypts uppror!

Nu ska jag fortsätta fördriva tiden med trakassera kollegorna så tiden går fortare. Efter jobbet blire ev fika på stan eller hemgång! Tröööötttttiiiss
Hur grym är inte han? Gud han skulle lätt slå mig på dansgolvet!

peace N Love



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0