Success is like being pregnant,everybody congratulate you nobody know how many times you got fucked to get like that

Heeeeeeeeey!!

Sitter på jobbet just nu. Sjukt trött blev sent igår. Efter Standupen drog vi vidare till olika ställen i stan. Träffa på gamla kompsar vilket va sjukt trevligt .

Vi va på Bullit b.la



Efter att vi vart lite här och var stanna vi på Terassen


Iva har rätt i en sak behöver garanterat ha en kamera. Bilderna blir inte alls bra.

Nu väntar jag otåligt på att tiden ska rinna snabbt räknar varje minut nästan! För jag ska nämligen träffa Mr X som jag saknat så otroligt. Får nästan fjärilar i magen hihihi! Vi ska nämligen på dejt idag min prins ville att vi skulle ut och äta. *Längtar*


Tycker denna låt va väldigt passande för idag WOOPWOPP

Peace N Love


Kommentarer
Mr. X

Blev själv otålig när jag väntade i 3 timmar i v-ås!

Tack för en underbar mysig kväll baby!! U rock my world!

2011-02-26 @ 00:42:41
iva la diva

hatar din kamera...

2011-02-26 @ 10:12:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0