Rome wasn't built in a day

HeeeeeeeeeejHeeeeeeeej

Jag är på jobbet just nu också. Ska jobba även idag två pass. Det har vart lugnt idag som tur. Allt har flytit på. Förutom då jag o min kolega hade matkrig i matsalen. Ja stänkte vatten sen flög d lingonsylt grönsaker peppar etc mellan oss. D va kuligt! Har hunnit träffa päronen snabbt på stan under rasten d va skönt. Och nu blire jobb igen urk sen blir d bara hemgång. 


Haha hitta den här bilden nyss när ja bläddra bland en del semesterbilder saknar sommaren!! Jag leta som en tok efter avatar figurer på maskerad som va när jag och Iva va i Granis.


Experience is the name everyone gives to their mistakes / Oscar Wilde

What we think, or what we know, or what we believe is, in the end, of little consequence. The only consequence is what we do / John Ruskin

Procrastination is the art of keeping up with yesterday./ Don Marquis



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0