No one has a finer command of language than the person who keeps his mouth shut.

Heeeeeysan!!!


URK FY GAAAH. Så känner jag. Har lust att slå huvudet i vägen. Så mkt fel som sker bara massa onödigheter från olika håll och kanter. Instämmer med en olycka kommer aldrig ensam! Vet inte hur mkt otur jag kan ha under 48 timmar. Hur som helst orka jag inte ens gå i detaljer för ja kommer bli ännu mer sur. Just nu försöker iaf min kära pojkvän lugna ner mina nerver. Och d lyckas han rätt bra med. Det är en av d bästa sidorna hos min prins att han är optimist och försöker se possetivt på d mesta. Han får mig att alltid se ljuset slutet av tunneln. Tack baby att du orkat med mig dessa dryga dagar!!

Igår
va verkligen en hel dag. Den tog aldrig slut liksom. Börja dagen att hämta upp Ine på förmiddagen som följde med på en lite fika innan vi tog tåget tillsamans med Iva till sthlm. Där vi kolla olika butiker och klippte samt färga håret. Förutom att d va sjukt kallt så va d väldigt trevligt.

Fika på Cafe by George!


Efter att ha kollat runt i massa butiker behövde vi föda!


Iva och jag krigar vid matbordet! Gud va jag diggar våran humor. Älskar den och henne grymt mkt!


Träffa på Musse som va riktigt trevlig. Hade riktigt roligt

Efter att ha lämnat tjejerna på tåget mot uppsala träffa jag upp Ula på en fika på Espresso House! Grymt skönt och få uppdate om hennes liv med allt nytt!

Sliten efter kylan och efter gått runt i stan. Som tur att jag fick låna rics grymma mössa! Men En latte gjorde sin verkan ritkigt bra!

Efter träffen med Min ögonsten hämta Cem upp mig och vi va hos han som som skulle hjälpa mig med min mobil som gick inte så bra med trist men hade trevlig och fick lite tid ändå med varandra. Efter det fick jag ta bussen till uppsala för jag missa tåget och som tur kom Car hämta upp mig från centralen. Grymt snällt kl 02 och han skulle jobba tidigt sen!!  

Trots massa konstigheter under dagen är jag glad att jag haft underbara människor runt mig som försökt göra så mkt som möjligt för få d bra för mig. NI ÄGER!!!

Idag har jag vart på 3 butik och skrivit på nytt abonemang. Jag har bytt nummer nu som jag kommer ha under 5 dagar. Om jag gillar d behåller jag d. Vart krångel så jag har ej delat ut d än. Under dessa dagar kommer d bli svårt att få tag på mig ovanligt nog. Nu är jag på jobbet och har lunchrast. Efter jobbet ska jag till Iva o Ric wii!


Peace N Love



Kommentarer
iva la diva

hon kapade visst av håret på mig!! iof så gillar ja de nu..



ps meer ego bilder på dig och din söta feja sötnos!! jag vill behöver ögongodis..!

2011-02-20 @ 09:07:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0