It's only after we've lost everything that we're free to do anything

Heeeeeeeeeeeej!!

Igår somna jag framför tvn *Tantvarning* Sen gick ja upp pigg till jobbet vilket va länge sen ja va 6 på morgonen. Nu har jag jobbat klart för idag. Tycker d skönt att jag jobbar faktist. Även om ja inte gör massa annat men ibland är d skönt och ha sån period. Känner mig effektiv. Några veckor framåt kommer jag bara satsa på jobb. Annrs lär ja nog mer va hemma pga kalla vädret. Sen behöver ja pengar för utlandsresorna. Plus vem orkar ändå festa varje fred och lörda samt tors. Fan no lifers. Finns så mkt mer man kan göra.

Nu ska jag på stan och träffa Hag som jag inte sett på ett tag ska bli kuligt. Sen hem och se på filmer och dega.


Skön turkisk gammal låt!

Birds sing after a storm; why shouldn't people feel as free to delight in whatever sunlight remains to them?/ Rose Kennedy

No one is useless in this world who lightens the burden of it for anyone else./ Charles Dickens

There can be no happiness if the things we believe in are different from the things we do. / Freya Madeline Stark

Everything you can imagine is real/ Pablo Picasso

Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen / Winston Churchill


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0