Before you change your thinking, you have to change what goes into your mind

GodNatt!!

Haft en lång dag på jobbet idag. Som tur jobbade jag med några av mina favoriter. Så dagen gick väldigt fort. Min söta kollega bakade idag åt mig. Sin mästar kaka. Mummmaa så gott d va!!



Sjuksköterske studenten slutade så hon hade oxå bakat ! Cupcakes !!


Gissa om ja va nöjd? Imorgon ska min "Mamma" på jobbet baka en av mina favoritkakor!

Lilla tjockisen jag är bortskämd hehe!

Efter jobbet åkte ja till Iva som hade köpt linne och klänning till mig bara så där! Hur gulligt som helst. Va med henne lite själv som annrs inte skett på bra tag. Skönt. Vi satt på ett ställe som ja inte alls kommer ihåg namnet. Mysigt och trevligt va d där iaf.

Nu ligger ja i sängen bredivd min fina plastblomma. Eftersom ja ej haft koll på varje växt jag haft i mitt rum har mamma bestämt sig för plast funkar bäst hehe!


Funderar på gå på Trey konsert i april vore kul.  Men d får visa sig.

Peace N Love


Kommentarer
iva la diva

hahaha! plast låter perfekt för dig min älskling med tanke på så mycket äventyr och jobb du har för dig dagligen! de gör mig såå glad att du har underbara jobbarkompisar, jag blir glad av att läsa sånna inlägg, så mycket som du jobbar så är du värd en bra arbetsplats med schysst personal som ser hur speciel du är!!

2011-02-20 @ 09:04:11
L

2011-02-21 @ 11:26:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0