Take what was meant to break you and let it make you! Turn your mess into your message!

Heeeeeeeeey!!

Idag har jag tagit sovmorgon och bara degat. Jag ska strax ner till stan för att träna. Jag har behövt den här lugna dagen. Jag har jobbat 5 arbetspass på 3 dagar. Senaste dagarna har mitt liv innehållit jobb och träning. Bortsett från igår när jag träffa H för shopping på stan och mot kvällen träffa I och myste. 

Det känns konstigt att jag ska ner till stan nu och träna själv. Det blir tredje gången jag gör det nu. Helt olikt mig. Har aldrig varit fan av träning och verkligen inte göra de själv. Jag som många inte vet har lite socialfobi. Tycker de är jobbigt med större sällskap om de är folk jag förstås inte känner eller ens stå vid Åhléns t.ex. och vänta på nån. Sjukt va? Det är nog inte många som skulle tro om det om mig. Jag som är så social och stark utåt. Men alla vi har våra svagheter.






Den sista gilla jag så mkt för de stämmer. Varför är vi människor sånna som släpper inte taget om när någon gjort något fel. När de gör något bra ifrån sig har vi svårare att komma ihåg de eller ens lägga märke till det. Konsitgt de där!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0