Some people are only meant to stay in your heart, Not in your life...

Heeeeeeeeeeey!!

Sitter hemma och grubblar lite. Om olika saker. Tankarna bara ökar. Tänker på små saker till livets stora frågor. Ärligt talat så kommer jag inte fram till något än. Eller jo ...Det är de vanliga om man vill en sak kan man verkligen fixa det. Att inte ge upp och ha alltid hoppet kvar. Sen att jag är riktigt nöjd att jag bestämde mig för att inte göra något ikväll och bara vila. Jag är riktigt trött i kroppen. Medans mitt inre har så mkt energi och vill göra något utanför dessa fyra väggar. Jobbig kombination. Har varit många gånger nära och tacka ja till erbjudande om att träffa vänner. Men jag ska jag tända lite ljus och sätta på lite skön musik och försöka lyssna på min kropp får se hur de går.


Bortsett från tröttis Fidan så Ohh Jag har sån härlig känsla en pirrig underbar känsla. Lycklig är jag!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0