If you do what you've always done, you'll get what you've always gotten

HeeeeY!!!

Nu är jag hemma! Mätt som bara den! Har jobbat sen direkt efter gick vi till planeringsdag på hotell Linne. Åt jätte god middag. Det va jätte trevligt. Men jag är helt slut efter vistelsen i sthlm. Som btw va helt fantastisk! Tiden gick bara för fort fast ja va där mkt längre den här gången. Vill tbx NUUU!!

Ikväll vet jag inte än va jag ska göra ska träffa A om en stund iaf.

Här kommer en blandnig av bilder.

Fika med lilla syrran!

vackra Matta hos G ! Digga den fett!

Östermalms godaste rest och jag kommer ej ihåg namnet! Tre tjejer på 12 rätter vi va helt slut!!

Planeringsdag !

Söta mamma som försöker hjälpa mig plugga!!

Lilla jag



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0