I think it’s very healthy to spend time alone. You need to know how to be alone and not be defined by another

Heeeeeeeey!!

Nu sitter man på jobbet igen! Igår va en helt ofattbar underbar dag! Ni anar inte hur mkt ja behövde gårdagens ledighet och bara ta hand om mig själv!

Idag har jag inte haft de lika bra tyvärr. Men alla dagar kan ju inte va lika bra:p. Jag har vart med om en dilemma dock som va jobbig. Allt för att jag e snokare. Ibland är de värt de och ibland är de bättre att inte veta vissa saker. Sen att de kommer folk som är nertryckare gör mig inget ont för de är deras förlust. Men ledsen och besviken de blir man!

Nu ska jag fortsätta jobba! Vet inte va ja ska göra ikväll än får se!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0